Zlatá koruna poosmé prověří trh finančních produktů

Napsal OVB Allfinanz, a.s. (») 7. 3. 2010 v kategorii Zlatá koruna, přečteno: 1182×

Osmý ročník soutěže Zlatá koruna byl zahájen. Stejně jako v minulých letech budou také letos odborníci zastoupení ve Finanční akademii vybírat v 15 kategoriích nejlepší finanční produkty z těch, které jsou v současné době na trhu a vyhlásí Novinku roku. Vedle hodnocení, kterého se letos zúčastní na 300 odborníků, členů Finanční akademie, proběhne rovněž hlasování veřejnosti a podnikatelů o nejoblíbenější produkty tohoto roku. Vítězové 15 kategorií a držitelé tří hlavních cen budou vyhlášeni 3. června. Generálním partnerem Zlaté koruny je společnost OVB Allfinanz.

„Považuji za zásadní, aby občané měli možnost získat všechny informace nutné pro zodpovědný výběr finančních produktů a Zlatá koruna je dobrou příležitostí, jak se k tomuto cíli přiblížit,“ řekl před zahájením tohoto ročníku Zlaté koruny ministr financí Eduard Janota.

Finanční společnosti mají možnost přihlašovat své produkty do soutěže Zlatá koruna do 31. března 2010. Do tohoto termínu mohou také členové Finanční akademie nominovat do soutěže produkty, které jsou přínosem pro trh a dotvářejí a zpestřují jeho nabídku. V dubnu pak proběhne hodnocení Finanční akademií, která sdružuje více než 300 odborníků. Výsledky, tak jako každým rokem, budou očekávány s velkým zájmem.

Loni přihlásilo do soutěže Zlatá koruna rekordních 67 finančních společností celkem 213 produktů. V hlavních kategoriích si odnesli ocenění Flexi životní pojištění Pojišťovny České spořitelny v Novince roku, Internet Banka GE Money Bank v Ceně veřejnosti a mBusiness konto mBanky v Ceně podnikatelů.

„Ukázalo se, že i v době krize se náš finanční sektor dokázal vyrovnat s nepříznivými dopady a zůstat v kondici. V nabídce se objevilo více novinek, kterými finanční společnosti reagují na změny v chování zákazníků. Tyto trendy by se měly naplno projevit letos a odrazit se i na úrovni letošní Zlaté koruny. Právě v době krize a rostoucí nezaměstnanosti je o to důležitější být velmi obezřetní při nakládání se svými penězi,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.

Již tradičně je významnou součástí Zlaté koruny hlasování veřejnosti o nejoblíbenější produkty roku. Toto hlasování si rovněž získalo respekt, neboť reprezentuje názory samotných klientů na to, co finanční trh nabízí a co pro ně představuje kvalitu. V Ceně veřejnosti nyní probíhá nominační kolo. Na www.zlatakoruna.info může každý účastník nominovat svůj nejoblíbenější finanční produkt. Dvacet produktů, které získají nejvyšší počet nominací, postoupí v dubnu do finálového hlasování, které bude probíhat jak na internetu, tak prostřednictvím SMS zpráv, a kde se rozhodne o konečných vítězích. V této době již také probíhá hlasování o Cenu podnikatelů, která je určena nejoblíbenějším produktům pro malé a střední podnikatele. Letos bude Cena podnikatelů udělena již potřetí. Loni mělo hlasování v Ceně veřejnosti a Ceně podnikatelů rekordních 126 tisíc účastníků.

O soutěži Zlatá koruna

Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu. Letos se koná již její 8. ročník. Od začátku soutěže v roce 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Do loňského ročníku soutěže přihlásilo 67 finančních společností celkem 213 produktů.

Nejlepší produkty v 15 kategoriích vybírá Finanční akademie složená z 293 finančních odborníků. Kromě toho uděluje také cenu Novinka roku. Výsledky hodnocení ve Zlaté koruně pomáhají veřejnosti snáze se orientovat v nabídce finančních produktů, motivují občany k tomu, aby se více zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů a lépe porozuměli nabídkám finančních společností.

Významnou součástí Zlaté koruny je hlasování o Cenu veřejnosti, kdy nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím internetu a SMS zpráv. Od roku 2008 je hlasování rozšířeno o Cenu podnikatelů, kterou se oceňují nejlepší finanční produkty pro malé a střední podnikatele. Do veřejného hlasování se v loňském roce zapojil rekordní počet více než 126 tisíc účastníků.

Zlatá koruna svým zaměřením přispívá ke zdravé konkurenci, podporuje vznik nových produktů a veřejnosti napomáhá k lepší orientovanosti a vyšší finanční gramotnosti.

Další informace o soutěži Zlatá koruna najdete na www.zlatakoruna.info.

Generální partner soutěže, společnost OVB Allfinanz, a.s.,

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno

Komentování tohoto článku je uzamčeno.