Zimní olympijské hry fanoušky do českých barů a restaurací nepřilákají

Napsal OVB Allfinanz, a.s. (») 9. 2. 2010 v kategorii OVB Vstřícná banka, přečteno: 1097×

Devět z deseti Čechů bude podle ankety GE Money Bank sledovat zimní olympijské hry doma u televizních obrazovek. Hlasovali tak fanoušci na stránkách „Fandíme Českému olympijskému týmu ve Vancouveru“ na sociální síti Facebook.

Do restaurace přijde fandit necelých 8 % Čechů a jen 2 % budou klání českých olympioniků sledovat na návštěvě u známých. V anketě na téma „Kde budete sledovat olympijské hry“ odpovědělo 2295 respondentů.

 

„Zimní olympijské hry Češi stráví doma u televize. Lze ovšem očekávat, že zápasy české hokejové reprezentace, které tradičně patří mezi nejsledovanější, budou výjimkou,“ říká Markéta Dvořáčková, tisková mluvčí GE Money Bank. „Stránky ‚Fandíme Českému olympijskému týmu ve Vancouveru‘ na sociální síti Facebook, založila GE Money Bank v souvislosti s partnerstvím s Českým olympijským týmem. Dle počtu fanoušků, kteří hlasují v pravidelných anketách, je cítit velká podpora našich olympioniků, což bylo jedním z cílů, proč jsme do tohoto projektu šli,“ dodává Markéta Dvořáčková.

 

 

90 % Čechů bude zimní olympijské hry ve Vancouveru sledovat ve svém obývacím pokoji. Tuto variantu preferuje 2076 respondentů, kteří se zúčastnili ankety na sociální síti Facebook. Do restaurace půjde české olympioniky povzbuzovat 176 respondentů a 46 fanoušků zajde ke svým známým. Ankety na téma „Kde budete sledovat olympijské hry“, se celkem zúčastnilo 2295 respondentů. V současné době fanoušci odpovídají na otázku „Jak často sportujete“.

 

 

 

Webové stránky fandetesnami.cz

Kromě aplikace na Facebooku GE Money Bank také vytvořila webové stránky www.fandetesnami.cz, kde mohou fanoušci sledovat dění ve Vancouveru očima českých olympioniků a vyhrát originální sportovní výbavu českých olympioniků. Na webových stránkách naleznou také exkluzivní blogy Martiny Sáblíkové, Tomáše Krause, Lukáše Bauera a Patrika Eliáše. Zároveň se zde dozví o tom, jak se reprezentanti připravují na hry či jaké jsou jejich pocity z vlastních výkonů. Navíc mají možnost poslat sportovcům osobní vzkaz, který se poté objeví na speciálním panelu v české olympijské vesnici přímo ve Vancouveru.

 

 

Anketa probíhala na stránkách „Fandíme Českému olympijskému týmu ve Vancouveru“ na sociální síti Facebook od 25. 1 do 31. 1. 2010.

 

 

GE Money Bank se každoročně podílí na řadě charitativních projektů. Kromě dárcovství, podpory finančního vzdělávání, grantů a dobrovolnické práce GE Money podporuje konkrétní projekty renomovaných charitativních organizací formou Cause Related Marketingu. Příkladem je spolupráce s fondem UNICEF, na jehož konto GE Money Bank přispívá 50 korunami za každý založený účet Dětský Genius.

 

GE Money Bank je také odborným garantem projektu finančního vzdělávání Rozumíme penězům, který získal licenci MŠMT. Projekt vznikl z iniciativy GE Money Bank a je nedílnou součástí bankovní strategie odpovědného úvěrování. Cílem je zvýšit finanční vzdělání školáků a mladých rodin prostřednictvím specializované výuky na školách. Realizátorem projektu je občanské sdružení AISIS. Více o projektu najdete na http://www.rozumimepenezum.cz/.

 

GE Money Bank je rovněž oficiálním partnerem Českého olympijského týmu. Fandit s námi zimní olympiádě ve Vancouveru 2010 či sledovat blogy českých reprezentantů můžete na http://olympiada.gemoney.cz/.

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno

Komentování tohoto článku je uzamčeno.