OVB Vstřícná banka: Nejvstřícnější bankou ve II. čtvrtletí je GE Money Bank

Napsal OVB Allfinanz, a.s. (») 15. 7. 2010 v kategorii OVB Vstřícná banka, přečteno: 1456×

Nejvstřícnější bankou klientského ratingu bank OVB Vstřícná banka se ve II. čtvrtletí roku 2010 stala GE Money Bank. GE Money Bank tak na nejvyšší pozici vystřídala Raiffeisenbank, která se posunula na páté místo. Za GE Money Bank se umístily druhá Poštovní spořitelna a třetí Česká spořitelna.

Nejvyššího hodnocení dosáhla GE Money, která získala 66,09 procenta. Druhého nejvyššího hodnocení dosáhla Poštovní spořitelna s 65,71 procenta. Jedná se o první kompletní výsledky klientského ratingu za II. čtvrtletí roku 2010.

GE Money Bank se stala bankou s nejvyšším klientským ratingem. Celkové hodnocení 66,09 procenta je výsledkem hodnocení odborné poroty, která bance v průměru udělila 66,78 procent, hodnocení serveru www.bankovnipoplatky.com, který bance udělil z hlediska poplatků a kvality sazebníků 68,8 procent a hodnocení veřejnosti, která bance udělila průměrné hodnocení 59,58 procent.

Druhým nejlépe hodnoceným bankovním domem se stala Poštovní spořitelna, která obdržela hodnocení 65,71 procenta. Poštovní spořitelna získala od veřejnosti 57,21 procent. U odborné poroty byla banka úspěšná výrazně více a dosáhla hodnocení 64,67 procenta. Server bankovnipoplatky.com banku ohodnotil velmi vysokými 73 procenty.

Třetí nejlepší hodnocení obdržela Česká spořitelna se 64,71 procenty. Poštovní spořitelna získala nejlepší hodnocení od porotců, kde si připsala 71 procent. Server bankovnipoplatky.com ohodnotil banku 53,8 procenty a veřejnost bance nadělila hodnocení 59,07 procent.

Nejvstřícnější banka z I. čtvrtletí Raiffeisenbank získala až páté nejlepší hodnocení.

Každý další čtvrtletní klientský rating bank bude z největší míry ovlivněn samotnými kroky, chováním i případnou nečinností hodnocených bank. Svůj klientský rating a jeho vývoj si tak do velké míry určí banky samotné.

Odborná, devítičlenná porota, jejíž kompletní složení naleznete na serveru hodnocení www.vstricnabanka.cz má při hlasování největší váhu, která představuje podíl 58,3 % celkového hodnocení. U poroty nejlépe dopadla Česká spořitelna následovaná Komerční bankou a GE Money Bank. Server www.bankovnipoplatky.com disponuje váhou hodnocení s podílem 25 % a veřejnost (registrovaní uživatelé) disponuje váhou hodnocení s podílem 16,7 %.

  Odborná porota (1,75) www.bankovnipoplatky.com (0,75) Návštěvníci webu (0,5) Hodnocení celkem
Banka Průměr Mezivýsledek (1,75)   Mezivýsledek (0,75) Průměr Mezivýsledek (0,5)  
Citibank 45,56 79,73 52,5 39,375 44,32 22,16 47,08833333
Česká spořitelna 71 124,25 53,8 40,35 59,07 29,535 64,71166667
ČSOB 63,33 110,8275 62,5 46,875 59,8 29,9 62,53416667
GE Money Bank 66,78 116,865 68,8 51,6 59,58 29,79 66,085
Komerční banka 69,22 121,135 61,3 45,975 53,53 26,765 64,625
LBBW Bank 59,22 103,635 67,5 50,625 54,44 27,22 60,49333333
mBank 49,78 87,115 82,5 61,875 72,08 36,04 61,67666667
Poštovní spořitelna 64,67 113,1725 73,8 55,35 57,21 28,605 65,70916667
Raiffeisenbank 59,78 104,615 72,5 54,375 67,84 33,92 64,30333333
UniCredit Bank 65 113,75 62,5 46,875 55,83 27,915 62,84666667
Volksbank 57 99,75 75 56,25 50,57 25,285 60,42833333
vysvětlivky: údaje v závorkách jsou koeficienty váhy hlasu jednotlivých skupin hodnotitelů. Příslušný průměrný výsledek je tak třeba vynásobit příslušným koeficientem
zdroj: www.vstricnabanka.cz          

___________________________________________________________________________

Více o hodnocení OVB Vstřícná banka

Nejvyšší váha hodnocení odborné poroty je zajištěním objektivního, nestranného a odborného pohledu odborníků ze světa financí, ekonomiky, práva, podnikání a médií na hodnocené banky. Server www.bankovnipoplatky.com se čtvrtinovou váhou hodnocení hodnotí banky z pohledu poplatkové politiky a přehlednosti sazebníků bank. Veřejnost pak promítá do hodnocení vlastní zkušenosti s hodnocenými bankami a pozitivní či negativní působení image bank

Klientský rating OVB Vstřícná banka je tak nejkomplexnějším a nejúplnějším hodnocením bank v České republice. Klientský rating bank bude zveřejňován každé čtvrtletí, kdy veřejnost i banky samotné budou informovány o tom, zda se jejich pozice na základě konkrétních kroků a opatření jednotlivých bank zlepšuje či zhoršuje.

Hodnotit banky za II. čtvrtletí roku 2010 můžete na serveru www.vstricnabanka.cz

Komentáře


Komentování tohoto článku je uzamčeno.